Paolos webb

I denna uppgiften så har jag gjort tre stycken sidor och sedan länkat de mellan varandra för att de skulle vara på olika sidor. Jag tyckte det var en lagom svår uppgift där vi fick användning av det vi lärt oss. Jag använde mig mycket av tabeller då jag tyckte det var ett enkelt sätt att rada upp bilder och texten. Jag tyckte det var lite krångligt att göra så att footern inte var bredvid bilden på hem sidan. Jag tyckte det var en hyfsat rolig uppgift men hade kanske velat ha lite mer information om färger och uppbyggnaden på hemsidan.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *