
Det har varit vissa delar som har varit lite svårt med detta moment som fatta hur man gjorde tabellen men när jag väl fattade vad jag skulle göra var det rätt enkelt. Sen finns det lite annat jag har det kommit upp lite små problem som hur bokstäverna på min webbsida ändrades till skumma tecken. Men det andra har jag ändå fattat och det har varit rätt kul när man fattar sakerna.
Leave a Reply